Články původní

O tom, co je nadání a kdo je nadaný nepanuje naprostá shoda ani mezi lidmi, kteří se těmito tématy zabývají celý život. I v obvyklém vnímání těchto pojmů se můžeme setkat s přístupy od talentu coby projevené naprosté výjimečnosti až po názor, že každý má nějaký talent a záleží na jeho rozvoji. V této rubrice přinášíme pohled redakce a spolupracujících odborníků na tuto problematiku. Zároveň vyzýváme čtenářskou obec k zapojení do diskuze  zasláním vlastního textu či názoru.

Dále v této rubrice uvádíme rozhovory se zajímavými osobnostmi, které se zabývají nadáním a nadanými, nebo s nimi prakticky pracují, případně s takovými žáky a mladými lidmi, jež bychom za nadané mohli označit. Dále články představující zajímavé iniciativy a instituce se vztahem k nadání a nadaným.

« Zpět

Koncepce podpory rozvoje nadání a péče o nadané na období let 2014–2020

MŠMT (PV 9.9.2014) přijalo zásadní dokument zaměřený na oblast podpory rozvoje nadání dětí, žáků a studentů Koncepce podpory rozvoje nadání a péče o nadané na období let 2014–2020. K dokumentu budeme postupně zveřejňovat komentáře a stanoviska z řad autorů podkladů i odborné veřejnosti.

 

Text Koncepce včetně příloh ve formátu pdf si můžete stáhnout zde .



Zatím nebyly vloženy žádné komentáře. Buďte první.