03.04.2020

Nabídka online výuky pro školy zdarma - CISCO

Zveřejňujeme nabídku společnosti IBM, která se spolupodílela se společností CISCO na vývoji nástroje pro online výuku, v této době hojně využívaného v Itálii.
03.04.2020

Knihy zdarma z produkce Ústavu pro studium totalitních režimů

Ústav pro studium totalitních režimů
02.04.2020

Zdroje pro výuku i vzdělávání pedagogů online - aktualizováno

Přinášíme aktualizovaný přehled nástrojů, zdrojů, odkazů atp. které mohou pedagogové využít pro práci s žáky i pro své profesní a osobní vzdělávání.
26.03.2020

Dějepis v 21.století

Zdroj pro výuku dějepisu
24.03.2020

Přinesl naději tisícům dětí. O zkušenosti se podělil se studenty MUNI

Světový biochemik Adam Krainer na začátku března sdílel poznatky ze své vědecké kariéry s doktorandy Masarykovy univerzity. Svou vědeckou práci představil nejdřív studentům na akci Life after Ph.D. v institutu CEITEC MU a posléze také na přednášce v ...
23.03.2020

Zrušení ústředních kol soutěží s výjimkou SOČ

V souvislosti s dopisem náměstka MŠMT pro řízení sekce vzdělávání, sportu a mládeže ze dne 13. 3. 2020  se Ústřední kola  soutěží se pro školní rok 2019/2020 ruší
23.03.2020

Datová analýza a modelování na příkladu šíření COVID-19 (a dvě krátké online přednášky)

Program Talnet připravil online projekt k současnému tématu
23.03.2020

Google Classroom pro úplné začátečníky

Digitální a technologická laboratoř DATEL pořádá webináře na práci s Google technologiemi a jejich využití a podporu učitelů v rámci online výuky. Zveřejňuje také podpůrná videa k tématu.
20.03.2020

Inspirace z domácího vzdělávání (nejen) pro dobu karantény

Speciální podcast s Danou Pražákovou
20.03.2020

Zásady a rady pro výuku online v kostce

kondenzované shrnutí zkušeností s výukou online pro učitele
20.03.2020

Online výuka s MS Teams

Instruktážní webinář pro online výuku
20.03.2020

Odpovědnost v čase pandemie

Knihovna Václava Havla v souvislosti s pandemií COVID-19 vyhlašuje mimořádný 12. ročník soutěže o nejlepší esej pro studenty středních škol na téma: „Odpovědnost v čase pandemie“.