Organizace

Organizace poskytující aktivity vhodné pro odhalení a rozvoj nadání.

Masarykova základní škola Zruč-Senec, okres Plzeň-sever, příspěvková organizace

Základní škola, KSPN
Máme nastavený Systém podpory nadání. Výuku doplňujeme doprovodnými akcemi i pravidelně pořádanými zahraničními zájezdy.

Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci

Vysoká škola, KSPN KKS
Ústav pedagogiky a sociálních studií

Základní škola Kynšperk nad Ohří

Základní škola, KSPN KKS
Na základní škole působí erudovaná výchovná poradkyně a pedagožka, která se zabývá tématem podpory nadání. Má bohaté zkušenosti s nadáním, podpůrnou činností, diagnostikou, je také lektorkou tématu. Zaměřuje se také na péči o rodiče nadaných dětí a ž...

Mateřská škola Marie Majerové, Sokolov

Mateřská škola, KSPN
Mateřská škola Sokolov, Marie Majerové 1650 se kromě mnoha dalších aktivit zaměřuje na vyhledávání a pedagogickou a materiální podporu nadaných a mimořádně nadaných dětí. Škola je zařazena do sítě škol spolupracující se společností Mensa Česko aktivn...

Mateřská škola U Sluníčka, Horní Slavkov

Mateřská škola, KSPN KKS
Mateřská škola pracuje s nadáním, do běžného dne zařazuje prvky NTC Learning. Ředitelka školy je lektorkou metody NTC Learning. Pedagogický sbor je v této metodě proškolen. MŠ spolupracuje s Mensou ČR.

Mateřská škola Horní Slavkov, Sportovní

Mateřská škola, KSPN
Mateřská škola podporuje nadání, aktivně zařazuje do běžného dne prvky NTC Learning, ABAKU a další. Má pro práci s nadáním proškolený pedagogický sbor.

Základní škola Kraslice, Dukelská

Základní škola, KSPN KKS
Základní škola se aktuálně zabývá zaváděním podpory nadání. V uplynulých letech zde proběhlo testování Invenio, na jehož základě byly identifikováni nadaní žáci. Učitelé individuálně s nadáním pracují, průběžně se zaškolují pro hlubší péči o nadané.

Gymnázium Hranice

Gymnázium

Střední průmyslová škola Jeseník

Střední škola, KSPN
Střední škola

ZŠ Karla Hašlera Libčice nad Vltavou

Základní škola, KSPN SIPON
Chceme pomoci všem dětem, aby dosáhly svého možného maxima v jejich daném potenciálu. V oblasti práce s nadanými dětmi je stále málo dostupných informací, hlavně přímo v aplikaci metod a přístupů ve školním prostředí. Jsme přesvědčeni, že nadané děti...