Jak pečovat o wellbeing pedagogů a žáků a nastolit ve škole atmosféru důvěry
Aktivita je zdarma
Na webináři vystoupí:
PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D., místopředsedkyní České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání, vedoucí pracovní skupiny Wellbeing, projekt Partnerství pro vzdělávání 2030+, Stálá konference asociací ve vzdělávání,
Mgr. Tomáš Vokáč, Ph.D., výkonný ředitel DofE, člen pracovní skupiny Wellbeing, projekt Partnerství pro vzdělávání 2030+,
Ing. Bořivoj BRDIČKA, Ph.D., vysokoškolský pedagog, lektor, autor, editor a propagátor vzdělávacích technologií. Působí na Katedře informačních technologií a technické výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.
Témata setkání:
- Definice wellbeingu a jeho vztah ke vzdělávacím výsledkům žáků a další důvody, proč je vhodné jej ve škole systematicky podporovat. Budeme se zabývat souvislostmi mezi stresem a učením i konkrétními možnostmi, jak podpořit wellbeing žáků středních škol.
- Wellbeing a jeho implementace v zahraničí
- Digitální wellbeing ve škole: Všichni si uvědomujeme rizika, která jsou spojena s využitím digitálních technologií žáky. V souvislosti s wellbeingem se nejčastěji mluví o nadměrném čase, který děti s přístroji tráví a o nebezpečnosti toho, co s nimi dělají. Podívejme se na věc tentokrát trochu jinak. Ukážeme si, že pro wellbeing leží optimum v časově přiměřeném využití přístrojů. Ještě mnohem důležitější než čas je to, co žáci dělají - zda převládá pasivní či aktivní mód. Z pohledu učitele, zda jsou digitální technologie použity k podpoře konstruktivních výukových metod.
Webinář se koná v rámci projektu Podpora krajského akčního plánování P-KAP a je pro příhlášené zdarma.
Datum konání |
21.09.2021 - 21.09.2021
|
---|---|
Pravidelná |
Ne
|
Organizátor |
KÚ LK
|
Adresa |
U jezu
Liberec 46001 |
Kraje |
Celostátní
|
Url adresa | |
Registrace od - do |
01.09.2021 - 21.09.2021
|
Typ |
Pedagogové
|
Obor |
Společenskovědní
|
Cílové skupiny |
Pedagogové
|
Hodnocení |