Mensa NTC Learning III – Závěrečný seminář (Praha, 17. dubna 2019)
Akreditovaný kurz pro učitele/učitelky mateřských škol.
Účastníci kurzu „Mensa NTC Learning III.“ budou seznámeni s finálními prvky metodiky práce s metodou Mensa NTC Learning a získají nezbytné informace k používání této metody s dětmi v rámci realizace vlastního školního programu MŠ. Kurz navazuje na informace obsažené v kurzech Mensa NTC Learning I - úvod do metody a Mensa NTC Learning II - rozšíření metody.
Poznatky získané v této části kurzu směřují k podpoře vnímání dvojitých asociací, tj. k maximálnímu využití nově vytvářených neuronových synapsí. Praktická část kurzu je zaměřena na činnost s abstraktními symboly a na aktivity využívající hudební motivy. Součástí kurzu bude seminář věnovaný cílenému rozvoji paměťových dovedností u dětí předškolního věku.
Na závěr kurzu proběhne interaktivní workshop věnovaný výměně zkušeností absolventů kurzů Mensa NTC Learning I - III s aktivitami metody NTC.
Obsah kurzu (1 vyučovací hodina = 45 minut):
Trénink paměti (3 vyučovací hodiny)
Vytváření dvojitých asociací a zapojení hudby do metody NTC (2 vyučovací hodiny)
Praktický workshop s pedagogy využívajícími NTC při své práci s dětmi v MŠ (3 vyučovací hodiny)
Celkem: 8 vyučovacích hodin (cca 360 minut)
Kurz je rozšířením základních dvou modulů Mensa NTC Learning I - úvod do metody a Mensa NTC Learning II - rozšíření metodya pro jeho úspěšné absolvování je zapotřebí absolvovat tyto předchozí dva bloky metody. V rámci této části kurzu bude představena autorská publikace - metodika práce s metodou Mensa NTC Learning. V závěru kurzu jsou účastníci vedeni k interaktivní spolupráci - komentáři předložených materiálů a vlastní tvorbě ukázek do výuky s využitím principů a obsahu metody Mensa NTC Learning.
Datum konání |
17.04.2019 - 17.04.2019
|
---|---|
Pravidelná |
Ne
|
Organizátor |
ČVUT – CIIRC
|
Adresa |
Jugoslávských partyzánů 1580/3
Praha 6 160 00 |
Kraje |
Hlavní město Praha
|
Url adresa | |
Typ |
Pedagogové
|
Obor |
Ostatní, Pedagogika
|
Cílové skupiny |
Pedagogové
|
Hodnocení |