Organizace
Organizace poskytující aktivity vhodné pro odhalení a rozvoj nadání.Najděte organizace
Základní škola a mateřská škola Josefa Kubálka Všenory, příspěvková organizace
Základní škola,
KSPN
Jsme školou, která se o rozvoj nadání zajímá. Rádi bychom se jako škola zaměřili na rozvoj nadaných žáků ve výuce různými metodami práce (individualizovaný přístup, vytahované hodiny, gradované úlohy) v různých výukových předmětech, především nás zaj...
Základní škola a Praktická škola Kutná Hora
Základní škola,
KSPN
Podpora nadaných dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí a se zdravotním postižením.
Základní škola T. G. Masaryka Ivančice, příspěvková organizace
Základní škola,
KSPN
Hledáme cestu, kterou se v oblasti podpory nadaných systémově vydáme, podporu nabízíme dle individuálních potřeb.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA, BRNO, JANA BROSKVY 3, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Základní škola,
KSPN
Ve škole zařazujeme diferencovanou výuku, problémové úkoly. S nadanými žáky pracuje školní psycholog, který rozvíjí jejich sociální kompetence.
ZŠ Litomyšl Zámecká
Základní škola,
KSPN
Základní škola Brno, Bakalovo nábřeží 8
Základní škola,
KSPN
Základní škola nejen s rozšířenou výukou jazyků, ale i s důrazem na vyhledávání a následné rozvíjení žáků s nadáním.
ZŠ a MŠ Nová České Budějovice
Základní škola,
KSPN
Na ZŠ Nová je vysoký podíl žáků ze sociokulturně znevýhodněného prostředí, ale i přesto se snažíme s nimi pracovat a podporovat je v jejich nadání.
ZŠ Jungmannovy sady Mělník
Základní škola,
KSPN
Podporujeme nadání žáků prvního i druhého stupně v oblasti přírodovědného vzdělávání.
ZŠ Otevřeno, z. ú.
Základní škola,
KSPN
KKS
Jednou ze základních hodnot naší inovativní soukromé školy je individuální přístup k dětem. Dopřáváme si dostatek příležitostí mapovat a podporovat talenty všech našich dětí.
ZŠ Kutná Hora, Kamenná stezka 40
Základní škola,
KSPN
Je často obtížné identifikovat nadané žáky a vhodným způsobem je podpořit. Proto škola potřebuje v této oblasti metodickou podporu a možnost sdílet, jak na to jsou v jiných školách.