Jihomoravská síť podpory nadání

Mgr. Dana Veselá Ph.D.

koordinátor podpory nadání

tel: 543541270
tel: 770181771
E-mail: dana.vesela2@npi.cz

Priority Jihomoravského kraje:

  • snažit se o maximální podporu pedagogů, kteří chtějí věnovat své úsilí rozvoji nadání u dětí (počínaje pedagogy mateřských škol) - t.j. umožnit žákům v Jihomoravském kraji v co nejširším měřítku rozvíjet svůj potenciál 
  • podpořit další vzdělávání pedagogů, které bude zacíleno nejen na diagnostiku nadání, na to, jak nadání rozpoznat, ale i na konkrétní možnosti, příklady dobré praxe, jak nadaného rozvíjet
  • zintenzivnit spolupráci v kraji - informovat se vzájemně o aktivitách nabízených nadaným napříč organizacemi

Kalendář

Aktuality

Ostatní krajské sítě
podpory nadání

  • Zlínský kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Vysočina
  • Pardubický kraj
  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Praha
  • Středočeský kraj
  • Liberecký kraj
  • Plzeňský kraj
  • Ústecký kraj
  • Karlovarský kraj

Online poradna

Poradna poskytuje konzultace k aktivitám pro nadané, ke vzdělávání pedagogů a organizátorů pro nadané, k orientaci v současné nabídce pro obě cílové skupiny. Odpovídají pracovníci Talentcentra NIDV a odborníci z oblasti psychologie a pedagogiky

Školy a organizace zaměřené na práci s nadanými a pedagogy

Nalezené školy a organizace

Purkyňovo gymnázium Strážnice

Člen krajské sítě
- gymnázium navázalo v roce 2006 partnerství s Masarykovou univerzitou v Brně. Od té doby probíhá spolupráce s univerzitou na několika úrovních. - aktivně vyhledává řadu příležitostí pro své studenty

Základní škola a mateřská škola Didaktis s.r.o.

Ve škole jsou rozumově nadané děti integrovány do běžné třídy, jejich potřeby jsou reflektovány, jejich potenciál rozvíjen. Ve třídách pracuje 10 až 16 žáků, jazykové dovednosti rozvíjí žáci v až 6 hodinách angličtiny týdně a potenciálně i v dalšíc...

Základní škola Židlochovice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace

Základní škola Židlochovice je úplnou školou s 1. - 9. ročníkem. V současné době ji navštěvuje 860 žáků ze Židlochovic a okolních obcí. Dlouhodobá koncepce školy vychází ze vzdělávacího programu „Škola pro všechny“. Naší prioritou je péče o každého ž...

ZŠ Brno, Jana Babáka 1, přísp. org.

Naše škola realizuje rozšířenou výuku cizích jazyků a hudební výchovy, rozvoj nadání žáků v těchto oblastech je podpořen nadstandardními aktivitami v podobě celotýdenních soustředění, divadelních představení, koncertů, muzikálů, celoškolních jednoden...

Základní škola a Mateřská škola Vyškov, Letní pole, příspěvková organizace

Člen krajské sítě
V současné době máme dělené skupiny M a Čj. Pro zvídavé žáky jsou k dispozici pravidelně zajímavé úlohy z různých oborů na nástěnkách chodby pro každý stupeň zvlášť. Volitelné předměty jsou spíše v rámci zaměření školy (Tv, Př,..). Nabízíme zájmové k...

Základní škola Dubňany, příspěvková organizace

Člen krajské sítě
Vyhledávání a testování nadání žáků od 4. ročníku – spolupráce s JCMM a Invenio. Spolupráce s dalšími subjekty (PPP, kroužky, učitelé).

ZŠ a MŠ MUDr. K. A. Macháčka Vlkoš, příspěvková organizace

Člen krajské sítě
Jsme malá škola, pouze první stupeň. S podporou nadání jsme na začátku, máme nově jednoho diagnostikovaného nadaného žáka, který navštěvuje M ve vyšším ročníku, Snažíme se diferencovat výuku M. Rádi bychom na škole zavedli kroužek pro nadané – 1h t...

Základní škola a Mateřská škola Benešov, okres Blansko

Benešov, okres Blansko zsbenesov.cz
Člen krajské sítě
V podpoře nadání jsme teprve na úplném začátku. Zatím děti spíše pozorujeme a všímáme si jejich specifik. výuku diferencujeme. ve škole nabízíme i různé volnočasové útvary, mimo jiné např. přírodovědné bádání. Rádi bychom se této problematice věnova...

ZŠ a MŠ Brno, Antonínská 3, příspěvková organizace

Zaměřujeme se aktuálně na přípravu ucelené koncepce práce s nadanými žáky. Škola podporuje zdravé klima, ve kterém se mohou rozvíjet všechny skupiny žáků.

Základní škola Brno, Bakalovo nábřeží 8

Člen krajské sítě
Základní škola nejen s rozšířenou výukou jazyků, ale i s důrazem na vyhledávání a následné rozvíjení žáků s nadáním.